< powrót na główną

Salesforce DevOps

Twój zakres obowiązków
  • Praca na poziomie 2 Linii Wsparcia i/lub 3 Linii Wsparcia
  • Obsługa procesu zarządzania incydentami
  • Przygotowanie/ wykonywanie procedur opisanych w dokumentacji wykonawczej
  • Przygotowanie/ wykonywanie podzadań składowych procesu zarządzania zmianami
  • Konfiguracja sandboxów i środowiska produkcyjnego
  • Wsparcie zespołów produktowych w rozwiązywaniu problemów platformy
  • Rozwój i konfiguracja narzędzi CI/CD dla Salesforce
  • Deploymenty na środowiska testowe i produkcyjne – na podstawie repozytorium kodu oraz narzędzi CI
  • Wdrażanie oraz zarządzanie Backup & Restore w Salesforce
  • Komunikacja z supportem Salesforce
  • Bieżące kontakty i zbieranie zapotrzebowań od klienta na poziomie:
    – właścicieli aplikacji (działy IT)
    – właścicieli danych  (działy biznesowe)
Zespół

Rozmiar zespołu: 40

Manager: Krzysztof Lesisz

Liderzy Liniowi: Adama Derehajło, Paweł Gumiela, Tomasz WróbelKrzysztof Załęski

 

Rozwój

W Craftware będziesz miał możliwość zdobycia nowej wiedzy i doświadczenia dzięki międzynarodowym projektom i dostępowi do wielu szkoleń. Otrzymasz dostęp do branżowych certyfikatów, do których pomożemy Ci się przygotować i pokryjemy wszelkie koszty z nimi związane. Możesz również liczyć na szkolenia wewnętrzne oraz wymianę wiedzy w zespole.

 

Oczekiwania kompetencyjne
  • Umiejętność administrowania i utrzymania systemu Salesforce z zachowaniem najlepszych praktyk
  • Samodzielność i samoorganizacja
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1
  • Certyfikaty potwierdzające nabyte kompetencje